Helpdesk ČZU

Popis

Helpdesk ČZU je specializované oddělení útvaru OIKT zajišťující komplexně uživatelskou podporu ČZU v Praze.

Základní činnosti

  • sběr, záznam a vyhodnocení uživatelských požadavků
  • redistribuce požadavků na příslušná střediska
  • kontrola stavu řešení požadavku
  • vyrozumění uživatele o vyřešení požadavku
  • vyhodnocení problému a následný záznam do znalostní databáze
  • administrace probíhajících kurzů na ČZU
  • ověřování údajů osob v databázi ČZU
  • HelpDeskové centrum je provozu každý pracovní den od 7 do 17 hodin (prázdninový provoz 8 - 16), mimo pracovní dobu je možné zaznamenat problém do webové aplikace k tomu určené.

Aplikace pro nahlášení problémů

http://helpdesk.czu.cz

Při řešení problémů doporučujeme nejdříve navštívit stránku s nejčastějšími problémy a jejich řešením, nebo stránku s návody a dokumenty.

Časté otázky a odpovědi

https://katedry.czu.cz/oikt/caste-otazky-a-odpovedi/

Návody a dokumenty

https://katedry.czu.cz/oikt/dokumenty-studenti/

Kontakt

Kancelář
Rektorát, číslo dveří 001

Telefon

224 384 444

E-mail

helpdesk@czu.cz

Helpdesk

https://katedry.czu.cz/oikt/helpdesk/